Instagram

tisdag 17 juli 2012

Juli

I juli så...

... har jag jobbat med SÅ mycket annat än det bildmässiga. Det är tydligen en vecka kvar till OS. Det kommer jag inte att kunna fokusera på förrän när jag sitter på planet till London. Men då blir det minsann skoj.

... gick de grymma baskettjejerna vidare till EM.


... hoppade Angelica Bengtsson sjukt högt. Jag hittade på ett annat namn åt henne när jag pratade med henne. Lite pinsamt.


... fick simmaren Sarah Sjöström posera för kameran under en pressträff.


... fick jag ÄNTLIGEN utdelning på målkameran. Sjukt oflyt innan.

1 kommentar:

Peter Holgersson sa...

Undrar var i hela friden du stod på Sollentunavallen under den fjärde stavbilden...

Målkamera i fotboll känns otacksamt jämfört med inom hockeyn men snart börjar elitserien :-) Mycket snygg DIF-målbild!