Instagram

måndag 11 juli 2011

Nisse och trasten

Jag hade två lediga dagar mitt i arbetspasset. Då bestämde jag mig för att snabbt åka upp till Norrland och leka lantliv med min kollega Nils. Där gäller det att skydda jordgubbslandet från inkräktare. Se filmen nedan för bevis.


På lördagen skulle jag dock tillbaka söderut för att fotografera Norrköping-Malmö. Planeringsmässigt såg det bra ut och jag skulle komma hem i god tid för arbetsdagen. Om det inte hade varit för SJ. En havererad vagn gjorde att hela tåget fick stanna och jag och de andra passagerarna hoppa på ett annat tåg. Till slut blev jag så pass mycket försenad att vi nästan fick ställa in matchbevakningen. Men som tur var så hann jag till andra halvlek i en match som slutade 0-0. Det absolut tråkigaste resultatet, vilket även visade sig i bilderna.

Inga kommentarer: