Instagram

onsdag 22 juni 2011

Jobb på födelsedagen

Igår, tisdag, fyllde jag år. Det firades med jobb i 14 timmar.

För ett år sedan på samma datum var jag också på Wimbledon. Båda då och nu unnade jag mig i alla fall jordgubbar efter lunchen. Det blir tyvärr inte festligare än så när vi är här. Ibland finns det tillfälle att äta middag på stan om man är klar tidigt. I måndags tog jag och TT-Tobias tillfället i akt att besöka en bra sushirestaurang och lyxa till det lite grand både mat- och dryckmässigt. Så jag får kanske se det som att firandet kom i förskott, eller något.

Nu märkte jag dock att det blev galet mycket bilder nedan. Jag ser också att jag upprepat mig på vissa motiv från förra året. Samtidigt är det svårt att inte ta de bilderna igen - de blir ju inte sämre för att motivet är detsamma.

6 kommentarer:

Sebastian sa...

Grattis ännu en gång! härliga bilder du bjuder på. Önskar jag också fick testa på tennis. Mest motorsport för min del =)

Anonym sa...

Grattis!
Och kanonsnygga bilder på Tennisen förresten, mvh/peter

Jens L´Estrade sa...

Grattis i efterskott :)!

Magnus sa...

Grymma bilder och grattis i efterskott...

Joel Marklund sa...

Tack alla! :)

Unknown sa...

Stum av beundran över din kreativitet. Och som vanligt blir man lika inspirerad.

//Jörgen