Instagram

måndag 11 maj 2009

Det är över nu

Så är mitt första hockey-VM officiellt över. Jag och Jimmy avslutade mästerskapet med en morotskaka i presscentret (äppelpajen var slut) medan Ryssland och Kanada spelade de två första perioderna i finalen. När tredje perioden skulle börja gick vi in - det som ska in i tidningarna är ju faktiskt glädjescenerna, inte matchbilder.

Det återstår lite efterjobb som jag ska ta itu med i veckan, men överlag så behöver jag inte bekymra mig mer om hockey ända till hösten. Imorgon eftermiddag bär det av hem till Stockholm. Skönt.

Det har hänt en hel del, många roliga saker men också sådant som fått mig att bli förbannad (typ åskådare som slår på mig). Men allt det kommer i en VM-summering senare i veckan. Då ska alla bakom kulisserna-bilder vaskas fram.





1 kommentar:

VHC-bloggen sa...

Äsch! Det var ju det här inlägget jag skulle kommentera! *virrig*
Hoppas du får lite rast och vila när du är tillbaka i 08-land igen. :)