Instagram

fredag 27 februari 2009

Bra saker

Igår hände två bra saker. Jag börjar med den viktigaste.

Enligt initierade rapporter samt ett bildbevis nedan har Hövdingens bräckliga mur fallit. Vi pratar om ett fritt fall i Vadstena Open i squash.

Min korrespondent på plats (trovärdigheten är dock under beaktning) rapporterar om en svidande förlust för en knäckt Herr Nilsson. Min korrespondent kan möjligen vara Magnus Wennman som slog med den andra racketen. Jag hänvisar emellertid till källskyddet.


En knäckt Daniel Nilsson. Foto: Magnus Wennman

Sen den andra saken: Bildbyrån går nu över till Nikon! Så när jag nu sitter på Barcelonas flygplats med Malaga som slutdestination har jag väskorna fullproppade med Nikon-prylar. Om teknikens förträfflighet får jag återkomma.

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

knäckt?

Jag hade ju min vattenflaska där i hörnan.
Lita aldrig på dina källor härifrån. Man vet aldrig vem som talar sanning... haha!