Instagram

måndag 8 december 2008

Bilder från Moldavien


Foto: Åsa Sjöström

Bilden ovan är från Åsa Sjöströms utställning "Moldova" som finns på Galleri Kontrast till och med 25 januari. Jag fick en förhandstitt på den i fredags (missade vernissagen i lördags på grund av Holland) och kan bara säga att det ser riktigt bra ut. Daniel bloggar om det här.

I svaren till blogginlägget finns den här konversationen:
Nils: "Men åhh. Fan att jag skulle vara borta då. Jag är nästan säker på att det fanns någon Åsa-kompis som jag hade varit tvungen att göra 'du vet vad' med... fan."
Åsa (till Nils): "Mina kompisar är inte bara snygga, de är intelligenta också!"
Daniel (till Nils): "... Så de har inget alls gemensamt med dig."

Magnus Wennman har för övrigt ett nytt ljudbildspel på webben. Kolla in!

Mina planer för dagen var annars fulla. Skulle kolla igenom merparten av bilderna från OS (det är ett hästjobb), välja ut några bilder till Årets bild, redovisa kostnader, göra ut några jobb etc. Det blir inget av det. Ligger hemma med feber istället = sova till 18.30 och kolla på film resten av tiden.

3 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

De har inget gemensamt med Nils alltså!
hahaha!

NickelKickel sa...

Joel. Om vi nu ses inom en snar framtid så ska jag bryta ner dig i squashbrygga... Jag har tränat högerarmen/handen på senaste. Bara så du vet.

Joel Marklund sa...

Nils: Du kommer att behöva två armar för att få ner mig i brygga ;)