Instagram

måndag 20 oktober 2008

Basket

Det har varit inaktiva dagar på bloggen. Tycker inte att jag haft något intressant att berätta. Jag gjorde en kort filmsnutt från min och min kollega Marcus squashmatch, men vi kom genast på hur mycket bättre vi kunde göra den nästa gång, så den vilar...

Men så vet jag ju att Camilla gillar basketspelare, och framförallt deras armar... Tyvärr är det inte Plannja basket, men likaväl basketarmar. Så vi slänger in lite basket från idag.

Solna mot Norrköping i Solnahallen.
Tatueringar.

Annars gillar jag bilder där det finns en antydan till humor. Som den här:
Också i Solnahallen, men för en vecka sen.

Eller de från en annorlunda vinkel.

En av finalmatcherna i våras.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hurra! Tack söta Joel! Även om Plannja är bäst så funkar det här med. Jag är inte den som är den!