Instagram

tisdag 2 september 2008

Big in China (Japan)

Är det inte lite märkligt hur man hamnar på bild på olika ställen? Jag surfade runt på måfå och kollade på bilder från OS, när jag stötte på det här:

Det är jag det där.

En sak som jag inte tänkt på tidigare (finns väl viktigare saker att tänka på) är att vissa kollar i kamerans sökare med det vänstra ögat. På bilden gör fyra stycken det, bland annat Adam Pretty, fotograf på Getty Images, som sitter vid sidan om mig. Jaja.

På bilden nedan är jag inte lika närvarande. När kroppen verkligen behöver sömn går det att somna var som helst, när som helst, och hur som helst. Inte ett av mina mest stolta ögonblick.


Foto: Jimmy Wixtröm

Och sjukaste grejen hittills, som är svår att slå.  En kinesisk bildbyrå som skickat ut en bild på MIG!

(Tack Tobias, och ursprungligen Jessica)

Det som är synd är att det inte var en japansk byrå som hade bilden. Då skulle jag skrivit "Big in Japan" över hela blogginlägget. Men eftersom så många kineser ville ta bilder tillsammans med mig kör jag på devisen "Big in China". Inte lika klatschigt, men det får duga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrar varför det finns en dödskalle och en ? blöt sko på varje bild ???